edenia
El paradís de la fruita
El jardí de l’Edén és el que tothom coneix com el lloc on es originar la vida i on va tenir lloc el pecat original, que com a tal, ens va fer mortals.
Aquest succés, en que Adam i Eva en son els “culpables”,són la font d’inspiració per a la imatge gràfica.
El nom EDENIA, surt de la idea de localitzar simbòlicament, damunt del terreny, allà d’on prové la fruita del paradís (l’Edén).
Està format per una tipografia d’estil modern i de fàcil lectura.
La il.lustració de la fruita (pera, poma…) d’estil simplista facilita i descriu el motiu de la marca.
La forma mòrbida que engloba la marca, està inspirada per l’aplicació de més ús, l’sticker a la peça de fruita, li otorga solidessa i cert dinamisme.
La combinació de colors (vert, morat, blanc), colors vius i complementàris, reforcen una imatge gràfica actual, propera i recordable.
Per rebaixar de contingut el sentit marcadament oníric, la proposta gràfica es recolza i complementa en orígen amb una imatge de consum suggerent i empàtica, on es manifesta amb clau d’humor, la competència per gaudir de la fruita del paradís.
Aquesta imatge, ens ajudarà a posicionar i fixar els objectius de visibilitat de la marca cap a un públic que busca l’excel·lència i la diferenciació.
Jordi Massip
Dissenyador
MassipCG