edenia

“Volíem que ho provéssin: voliem fer una marca sexy”

Marc Lite 
Firma
EDENIA2

EL NAMING

edenia

El paradís de la fruita

“Per a trobar la marca, ens vam focalitzar en la diferenciació de la DOP Pera de Lleida respecte a la seva competència i Edenia va sorgir gairebé de manera espontània des del principi.

Ningú en el món de la fruita s’havia atrevit a fer de la fruita un premi. Havíem de fer que el nom portés la gent a provar la fruita. Sabíem que quan ho provéssin els tindríem fidelitzats.

Volíem que ho provéssin: voliem fer una marca sexy.”

Marc Lite

Firma

Agència de Branding i Innovació

LA IMATGE

edenia

El paradís de la fruita

El jardí de l’Edén és el que tothom coneix com el lloc on es originar la vida i on va tenir lloc el pecat original, que com a tal, ens va fer mortals.

Aquest succés, en que Adam i Eva en son els “culpables”,són la font d’inspiració per a la imatge gràfica.

El nom EDENIA, surt de la idea de localitzar simbòlicament, damunt del terreny, allà d’on prové la fruita del paradís (l’Edén).

El concepte gràfic

Està format per una tipografia d’estil modern i de fàcil lectura.

La il.lustració de la fruita (pera, poma…) d’estil simplista facilita i descriu el motiu de la marca.

La forma mòrbida que engloba la marca, està inspirada per l’aplicació de més ús, l’sticker a la peça de fruita, li otorga solidessa i cert dinamisme.

La combinació de colors (vert, morat, blanc), colors vius i complementàris, reforcen una imatge gràfica actual, propera i recordable.

La imatge de comunicació

Per rebaixar de contingut el sentit marcadament oníric, la proposta gràfica es recolza i complementa en orígen amb una imatge de consum suggerent i empàtica, on es manifesta amb clau d’humor, la competència per gaudir de la fruita del paradís.

Aquesta imatge, ens ajudarà a posicionar i fixar els objectius de visibilitat de la marca cap a un públic que busca l’excel·lència i la diferenciació.

Jordi Massip

Dissenyador

MassipCG